اغتشاشگران محاکمه می‌شوند|بهترین بازپرس ها پرونده اغتشاشات را بررسی می کنند

رییس دادگستری استان فارس از تعیین تکلیف متهمان اغتشاشات اخیر تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: بهترین بازپرس‌ها پرونده اغتشاشات اخیر را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رییس دادگستری استان فارس با حضور در برابر متهمان آشوب‌های اخیر گفت: امنیت خط قرمز هر کشور از جمله ایران است و دستگاه قضا اجازه تضییع حقوق هیچ شهروندی را به ویژه در پی اغتشاشات و خسارت‌های اخیر نمی‌دهد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دستگاه قضا انتظار دارد که دستگیر شدگان هر آنچه در پشت پرده این حوادث بود را بازگو کنند، افزود: قطعا در مجازات کسانی که همکاری و عوامل تحریک مردم را معرفی کنند، تخفیف می‌دهیم.

او خطاب به متهمان گفت: اگر قصد شما اصلاح جامعه بود، چرا کتابخانه ها، بیمارستان، ثبت اسناد و دستگاه‌های خدمات رسان را مورد حمله قرار دادید.

رییس دادگستری استان فارس افزود: باید یاد بگیریم اعتراض به صورت معقولانه انجام شود نه این که اموال عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو به آتش کشیده شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که به واسطه همین آشوب‌ها، عبور و مرور در شهر مختل شد و امنیت کشور زیر سوال رفت افزود: غربی‌ها که ایران را تحریم کردند و راه درمان را به روی بیماران بستند، دلسوز و خیرخواه نیستند.

او گفت: خسارت وارد شده به بیت المال، از بیت المال جبران می‌شود و این ظلم در حق مردم است.

حجت الاسلام موسوی افزود: کسانی که اغتشاش کردند باید بدانند که به سختی محاکمه می‌شوند و بهترین بازپرس‌ها را مسؤل پیگیری این پرونده‌ها کردیم.

رییس دادگستری استان فارس گفت: کسانی که بی گناه، یا کم گناه و فریب خورده هستند پالایش می‌شوند و از همه دادستان‌ها خواستیم تا ۴۸ ساعت آینده برای مقصران کیفر خواست صادر شود و کسانی که مقصر نبودند آزاد شوند.

حجت الاسلام موسوی افزود: این اقدامات در کارنامه دستگیر شدگان ثبت می‌شود که امیدواریم درس عبرتی برای آن‌ها باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار